Mengosongkan dengan Marina Korpan di Greece: bagaimana ia berlaku

Pergi ke Greece dalam lawatan kecergasan untuk mengoksiskan dalam syarikat 52 orang, saya bersiap untuk bekerja untuk dipakai. Walau bagaimanapun, kanak-kanak perempuan terlibat dengan dedikasi sedemikian sehingga tenaga mereka mengenakan saya setakat ini.

Lawatan bermula dengan kejutan yang menyenangkan. Di lapangan terbang, saya bertemu Natalia dari Nakhodka, seorang peserta dalam tur kecergasan pertama saya, "LIVE"! "Di Tunisia. Dalam pesawat dia berlari ke Lyudmila dan Elena, yang mengembara bersama kami ke Israel. Dan setelah sudah tiba, saya melihat Elena - bersama dengannya kami terlibat di Sepanyol. Dalam perjalanan, saya bertemu ahli-ahli baru lawatan dan bertanya siapa yang datang dari. Ternyata geografi sangat luas: dari Nakhodka ke Israel, dari Arkhangelsk ke Kazakhstan.

Pada mesyuarat pertama di hotel kami di Halkidiki, kami berpecah kepada dua kumpulan lebih daripada 20 orang. Saya terpaksa melatih mereka pada gilirannya, iaitu, bekerja empat jam sehari. Tetapi terima kasih kepada usaha gadis-gadis, sikap positif mereka untuk latihan, saya bekerja dengan mereka dengan keseronokan sedemikian sehingga bangun pukul enam pagi tidak sukar. Gadis, banyak terima kasih kepada anda semua!

Sepanjang minggu kami menguasai dua tahap oxytasease. Ramai anggota band terlibat dalam badan yang meleleh sebelum ini, dan mereka perlu berpeluh untuk membiasakan diri dengan sistem lain, yang juga menjadi lebih kompleks. Tetapi, kerana mereka kemudian mengaku kepada saya, ia berbaloi. Tugas utama saya adalah dengan bijak menerangkan semua teknik untuk belajar sendiri di rumah selepas lawatan. Tetapi pada hari ketiga, salah seorang peserta berkata kepada saya: "Marina, saya rasa saya berkurangan!" Gadis-gadis lain juga merasakan hasil pertama dalam beberapa hari.

Saya harus mengatakan bahawa buat kali pertama dalam keseluruhan sejarah lawatan kecergasan saya, satu kumpulan berkumpul di mana setiap peserta menurunkan berat badan dan tidak hanya berehat dan bersenam seketika. Saya rasa itulah sebabnya mengapa kita saling memahami dengan mudah. Gadis-gadis itu sangat gembira dengan saya: ramai yang tidak hanya berkunjung ke latihan tetapi juga melakukan "Queen of the beach" selepas makan malam.

Hampir setiap hari kami pergi ke bandar Marmaras, membeli strawberi dan ceri, tembikai dan zaitun, wain buatan sendiri dan keju. Kami melawat lawatan di Thessaloniki, di mana saya terkejut dengan gadis-gadis itu: setelah melakukan lawatan ke dalam pakaian dan tumit, saya tiba-tiba meninggalkan kedai itu dengan sundress dan sandal. Semua sekali gus berlari ke kedai ini dan membeli pakaian Itali yang sangat baik. Pada hari yang lain, tiga gadis dari kumpulan kami pergi ke Kastoria, dari mana mereka kembali dengan bulu baru. Kemudian mereka ketawa: "Korpan, anda bukan sahaja kehilangan berat badan, tetapi juga berpakaian dan shod!" Tetapi lawatan yang paling tidak dapat dilupakan adalah perjalanan kami ke Meteora - sebuah kompleks biara yang dibina di atas batu.

Bagi pihak, kerana kumpulan itu besar, kita tidak perlu pergi ke suatu tempat untuk bersenang-senang. Sebaik sahaja kami menganjurkan disko di lobi hotel. Kami memutuskan untuk menjunam ke dalam kehidupan kelab sebenar Halkidiki hanya pada petang terakhir kami tinggal di Greece. Dan pergi ke salah satu kelab malam Kassandra - yang disebut "jari" Halkidiki, yang mengkhususkan diri dalam hiburan. Dalam pakaian baru dan sudah agak nipis, kami menari di kelab dan dengan gembira menandakan berakhirnya perjalanan indah kami.

Pautan berguna:

Video "Bodyflex" dan "Menurunkan Berat dengan Marina Korpan" di perpustakaan kecergasan video kelab "LIVE!".

Tonton video itu: BAGAIMANA IA BERLAKU? (November 2019).