Stanislav Rogachev: "Marilah kita minum teh!"

Baru-baru ini mengimbas kembali lawatan kecergasan pertamanya. Berapa ramai orang yang hebat yang saya jumpai di dalamnya! Dan tiba-tiba saya mengetahui bahawa pada 26 September, "ALIVE!" Merancang untuk memenuhi semua peminat kelab. Rakan-rakan, inilah sebab untuk melihat satu sama lain!

"Gimnastik Cina" di Thailand, Phuket, telah menjadi salah satu lawatan kecergasan pertama "ALIVE!". Matahari masih tidak mempunyai masa untuk melampaui batas, dan kumpulan kami telah membersihkan saluran daya hidup di pantai dengan pasir putih. Apabila pengajaran selama sejam berakhir, matahari mula terbakar, dan semua orang pergi untuk mandi di lautan. Kemudian sarapan pagi dan rehat. Pada jam dua petang, neraka menjadi tidak tertanggung, oleh itu kami terlibat di beranda tertutup. Selepas sepuluh minit pertama, semuanya basah dari peluh. Sekarang saya ingat dengan senyuman, tetapi saya terpaksa bersorak-sorak lelaki!

Dan pada lawatan kami meneroka kuil-kuil Buddha, minum minuman mentega mirip dengan kvass Rusia, dan mengkaji pengeluaran bantal getah, yang mengikut panduan, anda boleh tidur lebih dari 15 tahun. Terutamanya perjalanan yang mengasyikkan di gajah di dalam belukar hutan. Ternyata malah memanjat gajah adalah perniagaan keseluruhan: anda perlu menggunakan platform khas. Secara umum, kami menerima banyak keseronokan dari berjalan kaki yang melampau ini.

Dan kemudian Vietnam - latihan, kuliah, perbualan, restoran dengan pelayan lucu, urut, kilang jahitan, berjalan melalui Hoi An. Saya memandu moped, gadis - dengan basikal. Setelah membatalkan kuliah sore, kami mendaki gunung dengan gua-gua, di mana patung-patung Buddha diukir dari batu dipelihara. Tidak ada pelancong, hanya terdapat penduduk tempatan dan bandar kecil dari rumah-rumah kayu abad yang lalu. Cermin mata yang unik: ada perasaan bahawa tamadun secara umum tidak mempengaruhi tempat-tempat ini dengan cara apapun! Saya juga mengingati lawatan itu dengan fakta bahawa saya mengorbankan pergelangan kaki saya demi foto yang hebat, melakukan pecahan berat, tetapi ternyata hebat!

Terdapat banyak lagi perjalanan yang menarik. Tetapi yang paling penting, dalam setiap mereka, orang berkumpul dengan siapa ia sangat menarik untuk bekerja dan berkomunikasi. Saya menulis jawatan ini di Hotel Lichtenburg di Nals di South Tyrol: Saya kembali pada lawatan kecergasan! Kami mempunyai, seperti biasa, kumpulan yang hebat, tetapi cerita terperinci tentang bagaimana kami menghabiskan masa di sini akan muncul selepas kami kembali.

Sementara itu, kelab "LIVE!" Menjemput semua orang untuk bertemu dengan pengajar kegemaran anda di Moscow pada 26 September. Saya benar-benar berharap untuk melihat petang ini semua orang yang pergi bersama saya pada lawatan kecergasan! Mari kita minum teh, ingat masa lalu, bercakap tentang yang baru. Bersama saya, anda akan dipenuhi oleh Yulia Zaichenkova, Ravi Kumar dan Natalia Lebedeva. Datang, ia akan menjadi hebat!

Apa: mesyuarat kelab multimedia "Live!"

Di mana restoran "Studio Basmati" (Malaya Dmitrovka, 20)

Bila: 26 September pukul 7 malam

Pendaftaran untuk penyampaian (diperlukan) - [email protected]

Pautan berguna:

Sesi video "Amalan Pernafasan" dan "Gimnastik Cina" dengan Stanislav Rogachev dalam perpustakaan kecergasan video kelab "Live!".

Tonton video itu: MANIZHA - МАМА (Oktober 2019).